..A o nic jiného se nestarat.

6. února 2018 v 14:57 |  Téma týdne
A proč taky? Bylo by příjemné se nestarat o nic, všechno nám dnes připomínají chytré telefony, emaily anebo pes, který svým smutným pohledem do prázdné misky naznačuje, že je čas na další nášup granulí.

Zrovna dnes mi přišlo psaní. Velice ráda dostávám obálky, ale ne ty, které se musejí platit. Tak to máme asi všichni. Nepotkala jsem ani jednoho člověka, který by jásal nad poštovní doručovatelkou a s vítacím procesím si šel pro psaní od elektráren, vodáren, nebo plynáren. V období sčítání ročních spíše nedoplatků než přeplatků bych nejradši odjela na měsíc na Madagaskar, tam by mě určitě pošťačka nenašla.
Nicméně, dnes přišlo psaní bez složenky! Úžasný! Skvělý! Otevírám obálku od obchodního řetězce Billa a čtu..


"Vážená zákaznice, zasíláme Vám Vaší členskou kartu, která je v naší databázi vedená na Vaše jméno. Tato karta byla zapomenuta v prodejně Billa.
S přátelským pozdravem.."

Z obálky opravdu vypadla moje umouněná léta používaná členská karta. Ale místo toho, aby se člověk zaradoval nad tím, že si nemusí obíhat novou, nebo vytelefonovávat..jak já nesnáším telefonní ústředny a automaty.. tak tu sedím jak hromádka neštěstí. V podstatě místo toho mohli klidně napsat něco jako toto, vyznělo by to úplně stejně:

"Vážená zákaznice, zasíláme Vám Vaší členskou kartu, která je v naší databázi vedená na Vaše jméno. Tuto kartu nalezl nás zaměstnanec a poté, co na Vás křičel přes celý obchod, abyste se pro ni vrátila a jelikož jste nahluchlá a náš zaměstnanec nemá v popisu práce pořádat závody po obchodě ani po parkovišti, posíláme Vám ji v obálce. Jo a příště si vezměte Guaranu, pomáhá zlěpšovat paměť."

Když si vzpomenu, že nejen obchodní řetězec se stará o to, co kdy kde zapomenu, nedávno mi psala pojišťovna.
Mám u ní sjednáno životní pojištění. V textu stálo něco jako:
" V rámci zkvalitňování podmínek Vašeho životního pojištění Vám připomínáme, že se blíží výročí smlouvy."
Připomínáme? Copak mám Alzheimera? A pak se dočítám dál.
"Protože jste náš letitý a vážený klient" No takhle věta ve mě vzbuzuje představu domácích důchodek na nohou, hromady knih okolo prosezeného ušáku, kostkovanou deku na sobě a já jakožto letitý občan žijící svůj život.
"Tak Vám nabízíme výrazně výhodnou změnu v pojištění." A teď plná nabídka co nového dostanu, když se nechám zlákat a změním pojistku. Jelikož je nabídka opravdu výrazně výhodná, přijmu ji, zalepím bílou obálku se zpáteční adresou, nejradši bych jim tam vložila taky nějakou složenku, a hodna pochvaly jakožto letitá klientka odešlu obálku ještě tentýž den.

Tak jsem zvědavá, kdy se některá společnost skutečně chytne sloganu "žijte svůj život" a konečně mi ve schránce přistane obálka s textem..

"Vážená letitá klientko, žijte si svůj život, o nic se nestarejte, všechny změny k lepšímu uděláme za Vás."
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 6. února 2018 v 15:08 | Reagovat

Ale ta karta určitě potěšila :)

2 alfuv alfuv | 6. února 2018 v 15:44 | Reagovat

[1]: Tak to každopádně:) Hezký den, Eliss!

3 jeife jeife | E-mail | Web | 10. února 2018 v 0:54 | Reagovat

Stejně tak dobře si dokážu představit článek psaný v rozčilení "jak to, že mi ti drzouni změnili pojištění bez mého vědomí!"
Ale na členské kartičky bych se vykašlala, je to jen trik :)

4 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | Web | 10. února 2018 v 7:39 | Reagovat

My jsme očekávali výrazný přeplatek, tak jsem chodila o schránky s radostným očekáváním...a ono to vyúčtování nakonec přišlo mailem :)

Jinak mám pocit, že opravdové změny k lepšímu (pro zákazníka, ne pro firmu) se většinou dějou bez administrativy. Třeba u Airbanku jsem nemusela potvrzovat ještě nikdy nic, ale pojišťovna se mě snažila odrbat každou chvíli :)

5 bluesovka bluesovka | 10. února 2018 v 7:44 | Reagovat

Svata pravda,ja kdyz dostanu obalku odkudkoli,mam vzdycky divnej pocit...

6 takovy_maly_zmrd takovy_maly_zmrd | 10. února 2018 v 9:49 | Reagovat

Však to je dobře, že se o nic nemusím starat. Tržní principy jsou prostě skvělé.

7 lissy-paolohn lissy-paolohn | E-mail | Web | 10. února 2018 v 23:07 | Reagovat

Naše vnímání světa je zvláštní. Člověk by snad mohl mít radost, či věřit, že věta na papíru není jen prázdná fráze, ale ... všichni víme své. A někdy je to škoda. Někdy je škoda, že musíme vědět své...

8 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 11. února 2018 v 19:33 | Reagovat

Přeju ti ať se ti příště daří ještě lépe! :) Gratuluji k přední straně! :)

9 Lucka Lucka | Web | 12. února 2018 v 11:23 | Reagovat

Tyjo, to jsem netušila, že takhle zasílají, kdybych kartičku přímo v obchodě ztratila. Jeden by řekl, že ji nechají na pokladně, ať se tam na ni člověk optá. Je to milé. :-) Ale zpět k obsahu článku, nedávno jsem četla něco, co mi tohle trošku připomíná. Dnešní doba je taková, že telefony jsou bez tlačítek, dveře bez klik, lidi bez rozumu a vztahy bez citů. Možná proto nám všechno pořád tak připomínají, protože co si budeme povídat, čím pokročilejší doba, tím víc začínáme blbnout... :)

10 alfuv alfuv | 12. února 2018 v 13:11 | Reagovat

[8]: Děkuji:) Ale nevím jaká přední strana?
Jinak děkuji za komentáře a pěkný den všem!

11 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 12. února 2018 v 17:02 | Reagovat

[10]: Články, které Blog.cz se rozhodl ostatním doporučit jsou vystavovány na Blog.cz :) Ty obrázky, co se hýbou. :)

12 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 12. února 2018 v 18:31 | Reagovat

http://nd02.jxs.cz/304/874/5c5cc6ef9f_104814350_o2.png - Titulka. :)

13 alfuv alfuv | 12. února 2018 v 19:39 | Reagovat

[11]: Aha:) jsem tu poměrně nová:) díky za upozornění ;) Blonďatej Alf :)

14 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 12. února 2018 v 19:43 | Reagovat

[13]: Chápu. :) Titulka je moc super. :) Na Blog.cz výjde přes 7 tisíc článků denně. Né všechyn jsou kvalitní. :D A z těch kvalitních vybrali tebe. :) To je moc pěkný, že to umějí ocenit. Díky ní tě navštíví přes 200 lidí. :) Stačí se podívat do administrace http://admin.blog.cz/zebricky/navstevnost-blogu a uvidíš tu překvapivou návštěvnost. :) Nová a na titulce. :) Dvojnásobná gratulace! :D

15 alfuv alfuv | 12. února 2018 v 20:44 | Reagovat

[14]: Aha,díky za informaci. To mám radost. Překvapivě mě nenapadá žádná sarkastická poznámka. Patrně mě to dostalo :D Ó velký guru, hodím na tvůj blog odkaz ;)

16 Magicmax Magicmax | E-mail | Web | 12. února 2018 v 20:54 | Reagovat

[15]: Jé, tak to děkuji. :) Toho odkazu si vážím, Alfův! Děkuji. :) To si milý, blonďatej Alfe. :) Jinak nemáš zač, Alfe. :)

17 J.R. J.R. | Web | 12. února 2018 v 21:30 | Reagovat

Já chytrý telefon nemám :(

18 Čerf Čerf | E-mail | Web | 13. února 2018 v 0:05 | Reagovat

Poslat kartu domů, to jsou prima služby. Mně jednou oznámili, že jsem zapomněl svou Openkartu ve vlaku a mohu si ji v případě zájmu přijet vyzvednout kamsi do depa :-).

19 alfuv alfuv | 13. února 2018 v 8:37 | Reagovat

[18]: to je dobry :)))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama