Když musíš, tak musíš..

24. ledna 2018 v 23:35 |  Téma týdne



"Když musíš, tak musíš." A tak posílám článek na téma Čeho se bojíte. Jelikož je zde hodně článků na závažná témata života a smrti, ráda bych odlehčila melancholickou náladu.

Bojím se toho, že v průběhu celovečerního filmu, kdy se pohodlně usadíme u televize, nastane už jen nudná reklamní přestávka. To známe všichni. Vždycky je, vždycky ji tam nastrčí a snaží se výběrem reklam co nejlépe zacílit na koncové uživatele. A my vždycky místo abychom práci reklamních agentur oceňovali a spořádaně seděli s nohama u sebe a hltali každé slovo v reklamě, protočíme oči v sloup a procento naštvanosti našeho nervového systému stoupá do výšin. To asi výrobci nechtěli. A tak se přidá i majitel televizní stanice a všemu dodá ještě korunu tím, že reklamní přestávku nařídí vysílat ve zvýšené hlasitosti. Nedávno snad zrovna odhlasovali, že hlasitost se u reklam zvyšovat nemá, ale mám dojem, že pauza co pauza ve filmu je o 0,05 decibelu více. To mi nikdo nevymluví.




A tak když už tedy mám být ten koncový uživatel, který si spokojeně odpočívá u filmu, na který se těšil několik dní dopředu, a mám se nechat oblbovat nezáživnými spoty, bylo by záhodno, kdyby agentury reklamní vložku pojali aspoň jako "one man show". S cílem zacílit a pobavit. Já se totiž pomalu ale jistě začínám bát vlivu hloupých reklam s ještě hloupějšími protagonisty. A bojím se, že ty vtipné, na které se člověk podívá během celovečerního filmu rád, zmizí.
Bojím se, že jednou se na mě bude culit už jenom dentistka s bílými zuby, s výrazem, že právě přišla o svého domácího mazlíčka a přesvědčovat nás, že po používání pasty naše problémy zmizí.


Bojím se, že si brzo pořídím daný telefon, protože bez něj nemůžu vůbec žít a nejsem in a nejlépe přejít ke zmiňovanému operátorovi, protože má pokrytí všude a já u mého operátora vlastně chytám signál jen na rozhlednách.
Bojím se, že si budu muset pořídit nový bazén na zahradu, a plavat už jen v něm, protože ve veřejných koupalištích leží málem mrtvoly, v rybníkách jsou vraky aut, vypouštějící olej a v bazénech je hromada bakterií, které mě zabijí, jen tam strčím palec u nohy.

Bojím se, že když nesním k snídani přesně jedny sušenky, umřu dopoledne na nedostatek energie, nebo mi minimálně bude muset šéf k počítači donést polštářek.

Bojím se, že nekupuju správné sušenky, které ani neumím jíst a že vlastně si ke každému balení musím koupit i mléko, aby správně chutnaly.

Bojím se, že budu muset začít nakupovat u velkoobchodu s elektronikou, nebo mi zelená potvora vyřve svým skřekem díru do hlavy.

Bojím se, že pokud si nepořídím nové auto, to moje se po pár kilometrech rozpadne, nebo do něj tankuji špatnou naftu a na tu lepší ujedu málem jednou tolik kilometrů, jsem to ale blbec..

A tak si užívám reklamy, které pobaví a splní i účel zaujmout a občas si je i připomenout. Něco jako:

..Když ji miluješ, není co řešit..

..I muži mají své dny..

Při pozitivním těhotenském testu , s otázkou co teď?..Teď si dáme Deli!..
Vytřeštěné oči natěšené nastávající maminky pak může doplnit už jen otázka..A bude mít ty zahnuté zuby nahoru???

Jiná oblíbená odpověď na "Co teď?" je.. Zadara bych nevolal..

Ke stejné reklamě se vztahuje i věta..Á, pojďme HOP!

V posilovně zcela jistě zazněla otázka.. Hele, já bych chtěl taky t-a-b-l-e-t-y..

V dlouhé frontě ke kase v obchodním centru určitě ..Á, mistr světa v čekání..

Muž při obhajobě prázdného talíře kde byla původně nakrájená klobása..Věděl jfem to, ten tulipán je mafožravý.

V zaměstnání velice ráda používám..Pfiletěla fem moufa a udělala ftrafný bordel..

Jan Werich jednou řekl: "Humor je boj s lidskou hloupostí. V tomto boji nemůžeme nikdy vyhrát. Ale nikdy v něm nesmíme ustat. Ovšem pozor na zmýlenou. Ten, koho považujeme za blbce, považuje za blbce nás. Jde o to se nevyvraždit."

Děkuji za komentáře a když přidáte další náznak humoru v reklamách, budu ráda.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Sacharin Sacharin | E-mail | Web | 25. ledna 2018 v 10:08 | Reagovat

Pěkně pojaté - zařazuji do výběru TT. :)

2 lissy-paolohn lissy-paolohn | E-mail | Web | 25. ledna 2018 v 10:52 | Reagovat

Z těch reklam si mi nahnala hrůzu, ale je to tak. Člověk sice umí ocenit dobrou reklamu, jenže to by nesměl být deně zahlcován různými reklamami. Stává se z toho akorát marketingový smog a člověka štve, že mu někdo uměle vytváří závost. Protože, kdo by nazáviděl té dámě v reklamě její dokonalou tvář, hebké dlouhé vlasy, šťastnou rodinu...

3 Eliss Eliss | Web | 25. ledna 2018 v 11:41 | Reagovat

Já mám nejraději vánoční reklamy, ale ty obyčejné mě někdy opravdu vytáčí :D

4 Jeife Jeife | E-mail | Web | 25. ledna 2018 v 14:48 | Reagovat

Dobrych reklam je min a min ... nejlepsi je vypnout to a jot ven :)

5 alfuv alfuv | 25. ledna 2018 v 21:59 | Reagovat

[2]: To mě mrzí, nebylo mým plánem nahánět hrůzu:) Všechno v komerci je o vytváření umělých snů:/ Někdo se nám snaží vecpat do myšlenek, že luxusnější auto je lepší než to co máme nyní..atd...Díky za koment.

6 lissy-paolohn lissy-paolohn | E-mail | Web | 26. ledna 2018 v 13:18 | Reagovat

[5]: Vím, že ne. Samotnou mě to překvapilo, že mi přejel mráz po zádech.

Jo, to mě štve. Člověk to ani nepotřebuje. Ale je mu to vnucováno. Někdy má reklama svůj účel, ale vem si, kolik výrobků je naprosto zbytečných....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama